Три големи бранда с една обща мисия: да увеличим застрахователната култура






Allianz, Galardo Real Estate и Assure.Next обединиха силите си, за да застанат заедно зад едно елегантно и ексклузивно събитие за представяне на нови застрахователни продукти пред отбрана публика. В една от първите вечери на декември, в изисканото пространство на последния етаж на Entract 127, в предпразнична атмосфера се събраха представители на застрахователен бранд №1 в света, френската агенция за недвижими имоти на българския пазар със 17-годишна история и Assure.Next – доверен консултант за гъвкави застрахователни решения на индивидуални клиенти, компании и организации. Темата на вечерта? Модерните, набиращи скорост тенденции в инвестиционното и пенсионното застраховане. В развитите европейски държави, този тип застраховане от години съставлява по-голям дял от общия застрахователен пазар – а вече може да отбележи значим ръст и в България, благодарение на модерните продукти на Allianz.

Домакини на вечерта бяха Михаела Георгиева, ексклузивен ключов партньор на Allianz и търговски директор на Galardo Real Estate, и Тома Станишев – създател и управител на Galardo и управляващ партньор в Assure.Next. Експертите, поканени да представят специализираните застрахователни продукти, бяха Гичка Арнаудова – директор на отдел банково застраховане и ключови партньори на Allianz, и Ивайло Стамчев – „търговското гуру“ на Allianz, който сподели безценна информация от първата линия на застрахователния пазар. За „публика“ в традиционния смисъл на думата не можеше да се говори – поканените гости бяха равноправни участници в диалога, предприемачи и мениджъри на високо равнище, които с охота влязоха в дискусия с експертите за златните правила на инвестирането, траншовите застрахователни продукти и доброволното пенсионно осигуряване като съществена част от инвестиционния портфейл. Г-жа Арнаудова представи уникален застрахователен продукт, който съчетава инвестиционен компонент с висока застрахователна защита, а г-н Стамчев говори за предимствата на третия стълб на пенсионното осигуряване: гъвкави условия, ликвидност, наследяване, несквестируеми средства и данъчни облекчения. Ключовата фраза на вечерта беше „бели пари за бели дни“ – защото според съвременната концепция за застраховането, то не е просто предпазен механизъм срещу най-лошото, а интелигентен начин от живота да се извлече най-доброто.

Като преход от дискусията към коктейлната част от вечерта, г-жа Георгиева представи Galardo Real Estate, а г-н Станишев въвлече гостите в забавно предизвикателство: да направят колкото може по-точно предположение за броя на сделките с недвижими имоти, реализирани от агенцията от основаването през 2007. Наградата беше картина от българска художничка – поредното доказателство за добрия вкус на организаторите. А за добрия вкус в по-буквален смисъл се погрижиха партньорите на събитието от Setu fine living boutique, които предлагаха изискани френски вина и панетоне Fiasconaro в специална празнична опаковка на Dolce & Gabbana.